مهندس رضا کریمی بعنوان اولین کاندیدای دوره دهم مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد

لحظاتی پس از آغاز فرآیند ثبت نام از نامزد‌های دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مهندس رضا کریمی پدیده انتخابات سال 90 با حضور در ستاد انتخابات ، برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین ثبت نام کرد.

حوالی ساعت هشت صبح امروز شنبه 28 آذر‌ماه، مهندس کریمی با حضور در محل فرمانداری اردبیل جهت کاندیداتوری مجلس دهم نام نویسی کرد تا اولین فردی باشد که پا به میدان رقابت‌های انتخاباتی می‌گذارد.

رضاکریمی را جمعی از چهره‌های سرشناس استان، اعم از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، روحانیون، ورزشکاران، هنرمندان، اساتید دانشگاه، فرهنگیان، بازاریان، کارگران، دانشجویان و اقشار مختلف جامعه همراهی می‌کردند.

حضور در لحظات اولیه ثبت نام و همراهی چهره‌های شاخص استانی حاکی از وجود تیم کارشناسی باتجربه در کنار مهندس کریمی و عزم راسخ وی برای ورود به عرصه انتخابات است.

کریمی پس از پایان فرآیند ثبت نام در جمع کثیری از طرفداران خود که در مقابل فرمانداری اردبیل تجمع کرده بودند حضور یافته و در گفتگو با خبرنگاران، به اهمیت و جایگاه مجلس اشاره کرده و افزود: مجلس تجلیگاه عزت ملى ماست و مى‏تواند عزت اسلامى وعزت ملى ما را به دنیا نشان دهد.

همچنین وی افزود: مجلس تأمین‏ کننده منافع عمومى است و مى‏تواند حافظ امنیت ملى، سد مستحکم در برابر تعرض دشمنان و طمع ‏ورزى بیگانگان باشد.

کاندیدای مجلس شورای اسلامی دوره دهم تصریح کرد: خصوصیات یک مجلس مطلوب این است که مردم در انتخابات شرکت کنند و با چشم باز و با بصیرت، کسى را که شرایط لازم را دارست و مى‏بینند انتخاب کنند و به مجلس بفرستند.

وی گفت : مجلس خواهد توانست چنین نقش بزرگى را ایفا کند که در این خصوص امام راحل نیز فرموده اند: مجلس عصاره فضایل ملت است.

مهندس رضا کریمی اظهار داشت : وقتى حضور مردم در انتخابات بیشتر و پرشور باشد، به کارآمدى و اعتبار مجلس نیز افزوده می شود و توان خدمت ‏رسانى نیز دوچندان می گردد.

 

مهندس رضا کریمی

پدیده انتخابات مجلس نهم ادامه داد: با توجه به جلسات متعددی که در خدمت شخصیت ها و معتمدین کشوری و استانی بوده ام، برحسب وظیفه برای بنده تکلیف شد تا در سنگر دیگری برای مردم عزیز خدمت کنم.

وی افزود: با توجه به توانمندی‌ها و پتانسیل‌هایی که در زمینه‌های مختلف در منطقه وجود دارد، می توان در سایه اتحاد و همبستگی و همدلی مسئولین دلسوز، همچنین با تعاون و همکاری مردم، مجموعه شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین را به جایگاه واقعی خود نزدیکتر کرد.

مهندس کریمی اظهار داشت: سالهاست که در بخش های مختلف، خدمتگذار مردم فهیم و شریف استان اردبیل بوده ام، و لذا شناختی کاملی از مسایل و مشکلات مربوط به حوزه انتخابیه خود داشته و مردم شریف نیز به ذات و خصوصیات بنده آشنا هستند و حقیقتاً جهت خدمت به خلق در این صحنه حساس حاضر شده‌ام و در راستای این شناخت و آسیب شناسی کلی بی شک می‌توان تاحدود زیادی از میزان مشکلات موجود جامعه کاست.

 

مهندس رضا کریمی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *