افراد بومی برای اشتغال در واحدهای تولیدی اردبیل بکارگیری شوند

نماینده مردم شهرستانهای اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ از سرمایه‌گذاران واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل انتظار می‌رود به منظور کاهش مشکلات بیکاری در منطقه از افراد بومی برای اشتغال در این واحدها استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رضا کریمی صبح امروز در بازدید از شهرک تخصصی آب نیر اظهار داشت: فاز سوم کارخانه فرآورده‌های نوشیدنی طعم‌دار تسنیم نوش تا آخر امسال راه‌اندازی خواهد شد و با راه‌اندازی و آغاز به فعالیت فاز سوم این کارخانه برای 30 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی از تولید 100 هزار بطری در ساعت در این کارخانه خبر داد و گفت: توسط سرمایه‌گذاران شرکت تسنیم نوش تولید انرژیهای پاک از جمله نیروگاه زباله‌سوز و تولید برق در5 نقطه از استان اردبیل از جمله نیر، اردبیل، سرعین و نمین با میزان تولید 100 مگاوات برق در حال انجام است.

نماینده مردم شهرستانهای اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مواد سوخته شده از زباله در مواد اولیه تولید سیمان به کار گرفته خواهد شد که این امر گامی در راستای استفاده بهینه از این مواد است.

کریمی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه اشتغال در شهرستان نیر بیان کرد: از سرمایه‌گذاران کارخانه تسنیم نوش انتظار می‌رود تا در جذب نیروهای کاری خود در این کارخانه از افراد بومی شهرستان نیر برای اشتغالزایی و رفع معضل بیکاری جوانان شهرستان استفاده کنند.

نماینده مردم شهرستانهای اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش و جدیت بر این است تا با هماهنگیهای لازم با مسئولان مربوطه بتوانیم زمینه فعالیت هر چه بیشتر واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل را فراهم کرده و از این طریق در راستای رفع مشکل بیکاری در منطقه اقدام کنیم.

مهدی احمدی، فرماندار شهرستان نیر نیز در این بازدید از پیگیری مشکل حق‌آبه شهرستان نیر از گورگور و اختصاص سهم شهرک تخصصی آب و نیز رفع مشکل  نرخ آب بها  قول مساعد داد و گفت:‌ این امر نقش مهمی در توسعه فعالیتهای این واحد تولیدی و صنعتی ایفا می‌کند که با جدیت پیگیری می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *